لوازم آرایشی امروز
در حال حاضر دنیای لوازم آرایشی پیشرفت زیادی کرده و به لطف اجرای فناوری های جدید با سرعت بالایی به پیشرفت خود ادامه می دهد. لوازم آرایشی دیگر تنها با زیبایی شناسی ارتباطی ندارد ، سلامت پوست عاملی است که مصرف کنندگان هنگام انتخاب لوازم بهداشتی خود به طور فزاینده ای به آن توجه می کنند. روندهای جدید لابراتوارهای آرایشی و بهداشتی را مجبور می کند تا محصولات خود را به روز کنند تا مدل های زیبایی جدید و نیازهای مصرف کننده را برآورده کنند و همچنین با سبک زندگی جدید ترکیب شوند. مصرف کننده امروزی متعهد به زیبایی همه جانبه است که نه تنها ظاهر فیزیکی را شامل می شود.
امروزه زیبایی یک امر کلی ، بیرونی و درونی است که به این معنی است که برندها و محصولات رشد می کنند و ما محصولات آرایشی متعدد و متفاوتی را در بازار داریم، محصولاتی که به زیبایی و سلامت پوست و همچنین حسی بودن در بافت آن متعهد هستند. تجربه، مراقبت از محیط زیست و وجدان اجتماعی. از این رو، محصولات جدید به طور مداوم ظاهر می شوند، آنقدر زیاد، که در بسیاری از مواقع متوجه می شویم که نمی دانیم هدف آنها چیست.
آن دسته از محصولات یا فرآورده هایی که برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری ها در نظر گرفته شده اند، لوازم آرایشی محسوب نمی شوند . آنهایی که برای بلع، استنشاق، تزریق یا کاشت در نظر گرفته شده اند نیز نیستند.